torsdag 4 juni 2009

Baka liten kaka...

Idag hade jag tänkt att baka något eftersom London-Camilla skulle hit och hälsa på. Men jag hade inga ägg och kände inte för att ge mig ut i detta skitkalla och regninga Sverige så det blev inget bakat för hon var nog lika glad för det. Satt och prata och stre som bara den.. Kul kul.. Efter några timmar åkte vi in till stan och köpte hårfärgningsmedel eftersom jag beställt hårförlängning och tänkt göra om mig en del. Ska bli spännande att se hur jag ser ut.. Sen kom hennes lillasyster som påminde mycket om Blondinbella haha.. Dom verka helt olika trots att dom är helsyskon haha.. Så åkte vi till Amigo och beställde var sin sallad och två minuter senare stod den på bordet. Jävligt snabbt och supergod mat kan jag säga..
Får se vad som ska göras idag.. har inget mer planerat.. blir kanske ett besök till syrran. Och så väntar jag på att pappa ska ringa igen.. Prata med han igårkväll vid 22 och då skulel han ringa lite senare men ringde inte förens för en liten stund sen men som vanligt så är det alltid något ivägen så han skulle ringa om en stund igen. Och en stund kan ju vara ett tag eller dag hehe.. Han var ju i Turkiet samtidigt som jag var i Tunisien så han hann att prata lite om resan. Dom hade bränt sig rejält redan efter första dagen hehe.. Dom trodde det gick att bara använda solsyddsfaktor 10 och 20 hehe..

Inga kommentarer: