tisdag 16 juni 2009

Blomsterfestival i Sunne

I söndags åkte jag, syrran, Erica och brorsans flickvän Camilla till Rottneros Park i Sunne för att dom hade blomsterfestival och olika "kändisar" som Martin Timell (Äntligen hemma), Bosse Rappne (Äntligen hemma), Lasse Anrell, Lisa Syren (På spåret) och Svennis var där.

Vi gick och utforskade parken som var enormt stor. Aldrig varit här tidigare trots att det bara var 4,5 mil dit. Var jättefint och ska garanterat hit igen. Och vilket drömställe för barnen säger jag bara.. Trodde först bara att det var den vanliga lekplatsen med några gungor och ett stort skepp med rutschkanor och massa saker men bakom hörnet låg Nils Holgerssons äventyrsland och det var då vi blev snopna över hur stort det var. Vi betedde oss som barn och klättrade och åkte rutschkanor vi med haha.. Jag och syrran fundera på varför vi inte fått göra något sånt här när vi var små? Här kunde man åka rallybil i deras bilbana eller flyga på svanar, åka piratflotte och mycket mer. Ska garanterat hit med mina barn (om man nu får några då?). Vilket paradis säger jag bara!!








Camilla och syrran gick och fråga Martin Timell om han kunde posa så dom kunde ta kort och han svara med frågan: Får jag behålla kläderna på? :D

Martin fråga två stycken i publiken frågor varav jag var en av dom :D Fast jag var lite i min egna värld och hörde inte hela frågan så det var lite pinsamt haha..

Bosse Rappne.

3 kommentarer:

jenny sa...

Sicket mysigt ställe! Ja där skulle nog barn trivas som fisken i vattnet! Barn kommer, stressa inte dom tar kål på en!!!

Jannike sa...

Haha lyssna inte på min syster idag, hon verkar ha en lite halvkänslig morgon ;) Jättemysiga bilder! Var och fikade med marie nu på morgonen och vi var överens om att det hade varit väldigt trevligt om ni kom till midsommar :)

Milli sa...

jasså haha :) Nja verkar som det blir gårdsfest med mammas grannar och det är faktiskt väldigt trevligt.. Har varit det typ varenda år. Syrran ville vara med på det så det blir nog att vi kommer efter det...