måndag 22 juni 2009

Planering och funderingar...

De senaste dagarna har jag haft mycket besök, har aldrig haft så mär igår mycket besök som denna veckan som var. Pratade med Faster som sa att vi bor väldigt väldigt fint och superbra läge, Kim sa typ jävlar vad fint, åh vad stort och fint garage, Henrik var här för första gången igår och tyckte också det var väldigt fint och förutom köket verka han gilla garaget bäst, Erica (inte min) var också här igår och sa gud vad mysigt hus då, och köket var ju bara såå fint då.. MMm.. Jo jag vet!! Känns jätterbra att få höra av alla hur fint vi har det och allt det där men samtidigt så tänker man att snart är detta borta. Våran dröm försvinner..
Men trots detta så tänker jag frammåt och tycker det ska bli lite kul att leta lägenheter och flytta för det är nog först då jag kan gå vidare när jag inte behöver tänka på att han kanske kommer hem närsomhelst..
Vad han inte vet är att jag står i flera bostadsköer och har sagt nej till tre lägenheter redan. Har varit och kollat på en lägenhet idag som jag funderar på att ta men ska eventuellt titta på en annan idag så det är svårt att veta om man ska ta denna eller akn man få en bättre? Jag gillade verkligen denna lägenheten men ska man verkligen ta den första man kollat på? Syrran har kollat på flera lägenheter och hon sa att denna var en av de finaste av alla hon kollat på för nån månad sen.. Så ska man?? Eller borde jag berätta för Tony först? Han vet ingenting.. Har knappt prata med han sen måndan juh.. Är lite svårt att veta hur lång tid det tar att sälja huset också men vi måste ta tag i det och ringa mäklarn fast det skulle ju han göra.. men när?? Borde prata med han men har helst inte lust att ringa han juh.. Han ska få se att jag klarar mig utan han..

Igår var jag i Karlstad för att köpa lite grejjer till bilen och råka köpa med mig en platt tv hem :) SEr verkligen fram emot att få grejja med nya lägeneheten och inreda å så.. Vill ha en svart lång bänk under tv´n men är svårt att välja en juh.. La upp lite bilder vilken tycker ni? Den sista bilden med det träfärgade bänken är från blocket och är begagnad men man kan ju evt måla den svart. Eller ska jag köpa en ny? Usch.. är så mycket man behöver nu när man ska flytta isär men man vill ju ha allt på en gång och snyggt måste dte ju vara...

6 kommentarer:

jannike sa...

Jag tycker den beg var jättefin. Fast dom svarta var också jättefina... haha vilken hjälp jag var till :) Jag tror att jag röstar på den svarta längst ner till höger. Kram

Milli sa...

ja det var stor hjälp haha :) Du valde den billigaste du.. hehe..

jenny sa...

Jag röstar för den svarta helt klart =)

Milli sa...

Vilken av dom svarta menar du Jenny?

jenny sa...

Den svarta till vänster tänkte jag på. Men som du säger så skulle nog den från blocket bli skit snygg om du måla om den. Även hantagen går ju att byta om du skulle vilja det.

Milli sa...

Jo jag tycker också den svarta till höger är finast men den kostar 1695 medans den begagnade kostar 700 och jag tror som dig att den nog kan bli fin med lite färg...