lördag 13 juni 2009

Utekväll :)

Igår när jag kom hem från jobb så slängde jag mig i duschen och gjorde i ordning mig och sedan kom brorsan, hans flickvän och hennes mamma och hämtade mig. Sen åkte vi och hämtade syrran och så bar det av mot stan för att köra runt runt, trodde vi ja!! Ja det blev ju några varv men mest stod man ju still på olika platser och prata med massa folk. Hade jävligt kul och kul att umgås med brorsan på fyllan också.
Givetvis så körde ju Tony och Vanetta runt och så stanna dom vid Mc Donalds som vanligt och brorsan blev nästan fly förbanhnad och skulle prata med han. Jag kände direkt att detta blir inge bra och försökte själv att prata med han men det blev som det blev. Det sluta med att jag gick iväg med Kuben som höll om mig och Tony tittade visst jävligt mycket sa syskonen som fortfarande stod kvar för att prata med Tony. Dom sa också att det såg ut som att han grät och torkade tårar men det har jag svårt att tro på för jag har aldrig sett han gråta.. Men jag sket i han och vi gick vidare och jag var sååå full.. Kul kul.. Sen hamna vi på en fest och efter ett tag braka allt.. Man kunde verkligen inte tro att kvällen skulle sluta så olyckligt med brorsan men jag hade kul innan det. Tack för att ni tog med mig ut :D Syrran blev med mig hem så jag hade en sänggäst inatt :D

Nu när jag skriver så känner jag mig fortfarande full och det ska bli spännande att se hur denna dagen blir. Ska strax göra oss i ordning och åka till Edaträffen för att se stylade bilar. Ikväll blir det ut igen fast då med tjejkompisarna på Björn Rosenström :D
Fan vad störande att min kompaktkamera verkar gått sönder då? Han vägrar att använda blixten så som ni förstår så blir det inga vidare kort och jag känner verkligen inte för att dra med mig den stora kameran ut för då gör man väl sönder den eller tappar bort den.. Nej då får jag nog klara mig ändå. Syrran tog massa bilder med sin kamera igår som vi nyss kollat på och fan vad jag skäms haha...

Inga kommentarer: