lördag 13 juni 2009

Edaträffen

Idag var vi på Edaträffen som är en stor bilutställning i Eda varje år. Jag, Tony och syrran brukar alltid åka hit även om det spöregnar. Men jag pratar ju inte så ofta med han längre så jag och syrran bestämde att vi skulle iaf dit oavsett. Eftersom vi drack igår så fick mamma ställa upp som chauför :)
När vi kom dit träffa vi Milla (som var med i Tunisien) ganska direkt och jag gick med henne hela dagen. Mådde väldigt dåligt men efter en dricka och hamburgare mådde jag prima igen :)
Var väldigt dåligt med extremstylade bilar i år så vi blev lite besvikna faktiskt till skillnad mot vad det brukar vara. Men var tydligen en annan bilutställning så många åkte säkert på den istället.. Och Tony kom aldrig dit. Hon var visst viktigare? Och vi är säkra på att i år hade han vunnit pris med sin bil eftersom det bara var två bilar i japanklassen men men..


Bilen som står i mitten är Camilla och Mickes (dom vi åkte med till Tunisien). Är denna bilen jag åkte med i lördags och även kommer att åka med ikväll :)
I år hade dom driftshow och det var jättekul att se. Roligare än de två tidigare åren när det är halvnakna brudar som ska "tvätta" bilar och dansar och har sig.

Dessa unga förare var väldigt säkra på att köra och en kille stod ute på banan medans en bil körde runt runt medans han höll handen på bil.

Men dom var visst inte riktigt säkra med körningen utan en råka köra på en kon och då såg bilen ut som ovan haha.. Och när dom var färdiga med andra showen så börja det ryka ur den andra bilen och det rann ut massa vatten så dte var väl kylaren som gått sönder?

Tog inte så många kort men här är iaf några..



Inga kommentarer: