onsdag 10 juni 2009

Singel=Ensam?

Igår var jag med en kompis i flera timmar och vi bara gick och gick. Sen åt vi mat på Timmys också och jag måste tacka för sällskapet för jag orka äta nästan alltihop :D Wiie. Antar att det är nu jag börjar ställa in mig i allt och klarar då äta lite mer för varje dag som går, även om det var det ända jag åt på hela dagen så var det ju ändå rekord :D
Var hos syrran en sväng också eftersom jag inte orka vänta på en annan kompis som skulle komma och hälsa på men då kom hon till syrran istället :)

Igår smsa jag med en person i tre timmar och kände att jag inte alls tänkte på Tony. Börjar komma in i tankarna hur man lever singellivet och har planerat helgen så gud vad jag längtar!! Iaf så blev jag trött vid elva faktiskt och tänkte att jag kunde lägga mig och se på tv så kanske jag somnar. Skickade lite sms till och stängde av tvn för att somna tidigt för första gången på lääänge. Och vad händer då? Jo när man minst anar det så hör jag hur en nyckel säts in i låset och vrir om och in kommer Tony...
Eftersom jag inte hunnit somna så fråga jag vad han gjorde här och han skulle bara äta. Jaha tänkte ja..Får han ingen mat där eller? aja.. Jag tänkte jag kunde försöka sova ändå men fasiken vad han väsnades.. ÅÅH.. Han börja och tvätta kläder (mitt i natten) och tömde diskmaskin och bara väsnades så jag var ju tvungen och gå upp för jag kände att det inte är någon ide så som han väsnas..
Så vi pratade en hel del i lugn och ro. Är gött att kunna göra det åh. Men jag sa till att han borde komma på vettigare tider samt höra av sig före han tänkt komma för jag kan ju faktiskt ha besök. Eller så kan det vara så att jag verkligen vill sova en hel natt för en gångs skull.

Han hade världens sugmärke på halsen och jag fråga om det kändes bra mellan dom och han svara: Det gör det väl? Okey.. han lät ju jättesäker menar jag.. Inte..
Hur som helst så babbla han vidare som om man vore bästa kompisar och dom hade varit ute och åkt natten innan ända till 03.30 trots att han jobbat 12 timmar den dagen och även igår. Han berätta att dom skulle ut och köra även inatt för att tjejen ville det. Jag såg på Tony hur jävla trött han var. Har nog aldrig sett han så trött förutom när vi var i Italien men jag tror fasiken han var sneppet tröttare nu. Och han ska ju jobba 12 timmar varje dag denna veckan så det lär ju inte kännas bättre av att han ska köra hela nätterna. Eftersom jag fortfarande bryr mig om han så sa jag det till han att han borde sova. Men nej dom ville ju åt och åka. Ja det tror jag det.. Är väl häftigt att vara ihop med en 5år äldre kille med en extremstylad bil men om hon bryr sig om HONOM så borde hon väl se hur jävla trött han är och istället säga att vi kan väl ligga hemma och mysa istället så kan du köra en annan dag när du är piggare.. Men men.. Jag borde väl inte lägga i mig för mycket utan han gör ju som han vill. Är ju inte mig det går ut över att han varje minut hade svårt att hålla ögonlockarna uppe..
Vid 01.30 så åkte han iväg och så sa han: jag kommer hem i morgon men jag kan ju skicka ett sms innan då.Och har du lust att kolla mitt konto ifall skattepengarna kanske har kommit?
Hmm ja.. Hur snäll ska man vara? Känns inte direkt som det är slut? Bara att han är borta hela dagarna+nätter och plötsligt inte pratar med mig på två-tre dagar...

2 kommentarer:

jannike sa...

Ja du ska definitivt inte vara snällare. Förlåt men jag blir förbannad, han använder ju dig till vad han känner för. Om han vill vara ute och köra omkring på en bimbo halva nätterna så kan han fanimig tvätta sina kläder någon annanstans! Varför låter du honom köra över dig så? Jag tycker att du gör rätt i att se fram emot helgen och jag hoppas att tony får veta de så kan vi ju få se hur kul han tycker att det är när kon lämnade båset... Tänker på dig, tiden kommer göra de lättare - försök ha det så bra som de går :)

jenny sa...

Hejsan milli!
Det här handlar om något annat är ditt inlägg... Jag vet ju att du är jätte duktig på kort tillverkning (har ju sett farmors kort) Jag ska göra inbjudningskort till Lucas Kalas om en månad. är ju ute lite i sista minuten men det ska nog gå. Jag ville höra om du hade något tips elr Ideèr hur man kan göra? Jag har framkallat kort som jag tänkte ha med på inbjudan någon stans. Men jag har aldrig gjort något kort själv förut så jag hoppas du kan hjälpa mig med lite tips???