tisdag 9 juni 2009

Nej jag är inte sjuk...

Som ni vet har jag varken kunna sova eller äta i det sista och jag minns faktiskt precis vad jag fått i mig det senaste dagarna.

4/6 Var jag med London-Camilla och åt en halv sallad (orka inte mer)
5/6 Endast en risifrutti sent på natten.
6/6 En halv fralla på jobb och på kvällen bjöd mamma på mat och efterätt och hade levande ljus och jättemysigt men orka knappt äta fast att det var gott.
7/6 Köpte en liten ost och skinkpaj men åt bara en tredjedel.
8/6 Liten handburkare och liten pommesfrites på Mc Donalds. (rekord vad mycket jag åt)

Inte konstigt man går ner i vikt.. Är bara jobbigt att äta och tänker inte alls på mat. Många har trott att jag varit sjuk och så men detta är inget som går att göra något av utan detta beror på något helt annat. Tony har träffat en annan tjej och har valt att kasta bort våra 5 år tillsammans för att vara ihop med denna blondinen som är 18år, går i skola och bor i en tvåa tillsammans med sin mamma. Jag tror ju inte alls att det där kommer att fungera och tror att hon bara är ute efter hans bil som alla andra fjortisar men det märks väl.
Kan säga att många av våra gemensamma kompisar blev mycket chockade och några hade extremt svårt för att tro att det verkligen var sant. I lördags åkte jag ut med Milla och Micke som var med i Tunisien och dom trodde såklart heller inte på det först och sa att det absolut inte syntes på resan och även jag var ju ganska chockad när han berätta det för några dagar sen. Vi har ju gjort allt som vanliga par gör och sen bara kommer han på att han vill vara med henne så ja ja.. Har ju vetat om det några dagar att han hade känslor för henne men han visste inte hur han ville göra men han var aldrig hemma och började sova borta så jag förstod väl egentligen att det var slut. Fast det var inte förens i söndags som det blev bestämt att det var slut och jag grät inte ens utan vi prata igenom det i lugn och ro och trots att det är jävligt tråkigt så känns det okey. Man måste inte bråka och skrika och det kändes skönt.. Och han berätta att han och Vanetta skulle se på film och sånt (ja han berättar allt) och vid halv ett gick jag och la mig i sängen och satte på tv´n. Då kommer han in till sovrummet och klär av sig och ska lägga sig bredvid mig. Så jag börja ju nästan stamma och lixom:
M:ÖÖH vad gör du?
T: Ska sova. Hon kunde visst inte ha mig på besök ändå.
M: Hmm okey men borde du då inte sova i gästrummet eftersom vi har gjort slut?
T: Nej jag orkar inte vika tvätten som ligger på sängen.
Hmm aja tänkte ja.. Så klart vill jag ju att han ska vara med mig men känns väldigt konstigt..


Så nu ligger ringarna på hyllan :(

Och jag får gå omkring med denna låtsasring. Går det att ragga när man ser ut så?

Snart är det helg och då fasiken ska jag ut och supa och ha dretkul. Ska fasiken inte vara hemma.

6 kommentarer:

jenny sa...

Usch låter inget vidare. Förstår att det måste vara ännu värre efter 5år å när det kommer så oväntat. Du verkad ta det bra ändå jag hade nog strypt min sambo :) Jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig.

Jannike sa...

Det här är helt sjukt! Hur fan kan han me!?? Han får väl för guds jävla skull sköta de lite snyggare än att krypa ner bredvid dig när de inte passade henne :O

Vet att det måste vara skitjobbigt för dig nu, behöver du en tillflyktsort så vet du var vi finns här nere! Bit ihop bara, håller tummarna för dig. Bara hör av dig om du behöver rymma, vi kan promenera och skita i hela världen. Usch vad jag önskar att jag kunde ge dig all jävla styrka i världen för dra åt helvete vad ont sånt här jävla skitsnack gör! Förhoppningsvis är de en försenad tonårsgrej, att han måste få se att gräset inte är grönare på andra sidan eftersom att ni träffades så unga.

Du klarar det - försök fokusera på annat bara! Tänker på dig, du vet var jag finns. Kramar

Milli sa...

Tack för era kommentarer!! Känns verkligen bra att veta att det finns stöd att få. I början kändes det skitjobbigt och man ville inte berätta men när jag plötsligt börja berätta för kompisar så kände jag att det inte alls var så farligt. Det finns alltid folk som ställer upp och det är skönt att veta.

Har fått många förslag på vad jag kan göra på semestern som börjar på fredag och det känns bra för jag kan inte bara vara hemma för då dör jag.. Syrran ville att vi skulle åka ner till sbn men vi får se. Det roliga är att jag och Vanetta som hon heter har semester samtidigt och då skulle hon tydligen iväg till sundsvall där hennes pappa bor och då undrar man ju vad Tony kommer att göra när hon åker? Hoppas inte han tänkt att det är okey att "bo" hos mig bara för att han inte ska vara ensam.. men jag ska försöka göra saker och inte vara hemma så mycket..

Jannike sa...

Han ska definitivt inte få vara hos dig!! Han ska ut tills han kan behandla dig med lite jävla respekt.

Avundas ditt lugn, emil var död i mina ögon och jag lyckades aldrig återuppliva honom. Jävla skitstövlar. Men jag är inte bitter ;) Fortsätt kämpa bara, tjejen ser ju hjärndöd ut så det varar nog länge... Tyckte det var helt sjukt att den bilden har tagits när han fan inte ens är ute ur din säng än. Bra tony, real classy!

Tänker på dig!

Vera sa...

Men fy vad trist att läsa vad du skriver. Skickar massor av styrkekramar. Tycker inte att han bara kan bo hos dig hur han vill. Var stark och sätt gränser.
KRAM

Anonym sa...

Tråkigt att ni gjort slut.