onsdag 17 juni 2009

Rapport...

Idag har vi gått en långpromenad i flera timmar. Åh syrran klaga inte värst mycket faktiskt.. Chockad!! Så mötte vi ju på några vi kände efter vägen också så man vart ju ståendes och prata lite då och då men jag tyckte vi var duktiga ändå..
Sen när vi kom hem till syrran så kom Henrik och kollade lite på min bil. Kom ju på att jag ska ombesikta den på måndag.. Får lite smått panik men hoppas det löser sig.. Får besök av Kim i morgon så han kanske fixar lite mer än vad Henrik gjorde.. Men han instruerade mig på hur jag ska skruva ur strållyktaren iaf så ska jag föna den :)

Kom på att jag inte skrivit om söndagen. Den var ganska intressant..
Var hos syrran och mamma och då ringde Tony från hemtelefon och undra var jag var. Så jag svara på det och sen la vi på. Sen ringde han igen efter några minuter och fråga var bensindunken var för han skulle klippa gräset. Sen la vi på och efter ytterligare några minuter ringde han för att fråga var sopsäckarna var fast att det är han som använt dom sist. Kunde inte annat än å skratta haha.. Efter en stund åkte jag hem och han var här i 3,5 timme förutom att han åkte iväg till V på pausen men han var tillbaks på tio minuter.. Vi pratar precis som vanligt och om allt möjligt precis som vanligt..
Strax före nio då hon slutar att jobba så åkte han iväg å så säger han ja jag kommer kanske sen igen.. Öh okey... Han har iaf förstått att han ska sova i gästrummet numera..
Sen åkte jag till syrran igen och efter ett tag åkte vi till Mc Donalds för att äta. Var tvungen att vänta typ 15-20 minuter om inte längre på en helt vanlig 10kr handburgare!! Åh.. var lite irriterad då men fick en gratis glass då :)
Men iaf så var det en blondin som var där med sin kompis och dom stirra på oss precis hela tiden. Dom verkligen stirrade på oss!! Hela hela tiden.. så störande.. dom titta inte på någon annan juh.. så jag skicka meddelande till Tony och fråga om han var med V nu men det var han inte och då tänkte jag att det nog var hon. varför skulle hon annars stirra? Men sen ringde han upp och undra på varför jag undra osv.. Så sa han igen att vi syns sen.. Men halv tolv kom det ett sms med kan du vara snäll och hänga upp tvätten jag tvätta? Sen dess har jag inte sett eller hört något ifrån han.. men hon åker ju bort på fredag så då bor han väl kanske här.. Men jag har andra planer ja.. Bara bilen går igenom besiktningen...?

Inga kommentarer: