lördag 6 juni 2009

Nej jag mår inte bra!!


Jag är så jävla ledsen och arg!! På 44timmar har jag bara ätit en risifrutti, jag orkar fan inte äta, jag klarar inte sova, jag mår dåligt och är orolig och springer på toa hela tiden. Vikten bara rasar och jag har gått ner 4kg och det är väl det ända positiva fast mamma säger att dom nog tyvär kommer tillbaks när jag mår bättre. Jag vet att mina chefer, vänner, familjer och massa jag inte känner läser detta men jag känner för att bara skrika rätt ut!! Varför ska jag behöva hålla allt inom mig och sitta hemma och vänta, jag blir bara mer ledsen av det. Egentligen har jag lust att åka ut och supa och bara glömma allt men mina vänner jobbar eller är utomlands. Och dessutom så ska jag också jobba i helgen.

2 kommentarer:

Jezzica sa...

Jag älskar dig massor syrran!

Ormis sa...

Jag finns här om du vill!!!! Kramiz Bruden