tisdag 13 juli 2010

!!Åska och dunder!!

Var sååå sleten igårkväll!! Orka inte ens se klart filmen utan att nästan somna och de är inte likt mig.
Insåg att de bästa var å lägga sig så de blev en tidig kväll. Vakna dock någon timme senare av att älsklingen putte på mig å bad mig titta upp. Trots svarta rullgardiner så såg man hur de blinkade och blixtrade hela tiden, nyvaken som jag var så trodde jag först att någon stod å tog kort genom fönstret å att de var de som blixtra men efter ett dunder å brak så förstod jag att detta var åska. Och inte en så liten heller. Gick upp å satte oss en stund. Så himla fint med en miljon blixtrar. Älskar oväder haha =) Var nog många år sen de var sådant oskoväder. Brukar slå ner en blixt då och då men nu var de hundra åsknedslag i minuten eller så... Sen somna jag om ;)

På jobb idag har de varit superstressat. Inte konstigt man blir sleten fort!! Nu har jag nyss kommit hem å jag känner bara för att sova men älsklingen envisas om att jag måste äta middag först. En smörgås som jag tyckte räckte gott å väl passade visst inte utan middag måste man visst ha.. Sen blir de natta. Och i morgon blir de sovmorgon! En efterlängtad sådan kan jag tala om!! Den första på typ två veckor. Ska bli så jäklans gott - jag måste sova :-)

Inga kommentarer: