lördag 17 juli 2010

Fredag...

Lasse sov ju hos mig, fast jag sov ju inte hemma. Styrde inte riktigt över de faktiskt ;) Vakna hundra gånger på natten och var redan vaken när Lasse skicka och fråga om vi skulle äta frukost så då var de bara å vänta på sega Christian och sen gå över. Väldigt gött med kort avstånd =)

Efter frukosten åkte Christian för att fiska precis som han gjort typ varje dag så jag fick Lasse helt för mig själv :) Vi cykla och handlade massa inför kvällen. Hon cykla och jag satt bakpå. Var skitkul ju! Många år sen man blev sjyssad juh ;)

Sen babbla vi om precis allt. Jag visade mina muffinsformar å vad tror ni inte hon berättar. En av mina bästa kompisar berättar att hon designat en muffinsform som trycks upp i 55 000 exemplar i samarbete med Lundakarnivalen och mormors bageri. Så jäkla coolt!! Å de visste jag inte, kanske för att de gör så himlans många olika projekt haha.. Så giss om hon var TVUNGEN att visa kort :)

Så såg de ut i mallen som skickades till tryckeriet...

Och när de blev klara såg de ut så här. Hon har lovat mig att jag ska få några eftersom hon har så många =) Lät skitfränt så nu vet jag exakt hur de går till att tillverka muffinsformar. Nästan så man blir sugen på att designa egna :)

Sen vid sex så kom Viktor, Henrik, Christian och Erica så vi satte igång grillen. Efter en stund kom även Malin bort och sen Johan som var med på ett hörn. Grillade skitgött kött och jag å lasse hade gjort örtpotatissallad med fetaost i och sen vanlig grönsallad. Och självklart var vi sugna på efterätt så vi grillade jordgubbar, ananas och banan med choklad som vi serverade med vaniljglass.

Datanördarna :-)


Hörde något som prassla i häcken och de var ju två söta igelkottar. Inte sett en på många år ju..

Den ena var nog väldigt hungrig och vi mata den med lite rester :)


Malin klappade igelkotten :)


Så såg de ut. Blev lite förfest...


Lasse å Erica

Sen åkte jag, Lasse, Erica, Christian, Henrik och Viktor ut. Åkte raggarbil ;)


Åh Erica och Viktor hade ett väldigt intressant och allvarligt samtalsämne hehe. Erica och viktor prata om snusning och att de var farligt. Viktor tyckte att de var precis som att äta morötter haha!! Sen börja de prata om att ju längre man snusat så kan man få in mer snus så de är de viktor visar här, att han får upp den så den snart kommer upp i hjärnan :) Fan vad vi skratta :-)

Inga kommentarer: