måndag 19 juli 2010

Lite sömn men pigg ändå ;)

I förrgår så träffade jag inte älsklingen förens efter nio och då har man ju så himla mycket att berätta om, och sen såg vi på film också å timmarna går så fort. Tomten ringde mitt i natta å berätta att han kommer också så älsklingen fick en båtmotor och sen vid två kunde vi lägga oss =) Så var de upp halv åtta igen. Var inte alls trött, riktigt förvånad faktiskt...
Å gårkvällen såg typ likadan ut och vi kom inte i säng förens efter ett någon gång. Förvånad över att älsklingen kom upp vid sex för idag var det första arbetsdagen efter semestern. Tiden går för fort den!!

Idag var mina planer pyssel, pyssel och pyssel ;) Men Linda ringde igår och undra om jag kunde fixa en tårta till hennes bror på måndag. Den dagen jag ska göra en jättestor eller två små tårtor till Tintin. Å inte kan jag ju säga nej till något som är så roligt. Blir väl att göra tårta hela natten :) Ska försöka förbereda så mycket som möjligt innan tänkte jag. Så som att skissa ut mönster, göra tårtbottnar och tårtfat osv. Har jag tur så kanske jag hinner göra muffinsträdet idag eller i morgon. Klänningen måste nog vänta ett tag till den.

Inga kommentarer: