tisdag 6 juli 2010

Uppdatering...

Nu är de tårtor i hjärnan för fullt, igen :-) Ska göra en till brorsan på måndag och efter 2 veckor ska jag göra 2 stycken till Kents dotter och sen kanske en till och sen är de ju inte länge tills mamma och sen jag fyller år så många tårtor blir de och planerna är redan i full gång =)
Visste ni att de absolut första jag köpte i Portugal var en tidning med tårtor. Gissa om jag var glad! Står ju på deras språk men bilderna är vackra och temat var visst bröllopstårtor upptäckte jag efter jag köpt den men vad gör de, kanske gör en sån också snart :)

Idag är sista dagen i Sverige tänkte jag säga men riktigt så långt åker vi ju inte. I morgon tar vi med oss Loussane, Staffan och Lisette till Västerås på Power Big Meet och kommer hem på lördag. Ska bli riktigt kul. Hoppas på att de blir lagomt väder och inte för varmt eftersom jag inte får bada :( Har vetat om detta i flera månader att vi ska hit och nu redan är dagen snart här. Shit vad fort tiden gått. Riktigt stressad för nu håller jag på å bakar mitt i allt å så ska vi packa allt som ska med å en miljon saker till. Minns ju inte ens allt jag var tvungen att göra idag men så mycket data tid finns de nog inte. Hej svejs :-)

Inga kommentarer: