måndag 5 juli 2010

Elvis Cafe

Igår tog vi oss en liten åktur hela familjen till Östmark för att besöka ett Elvis Presley cafe. Både mamma å Christian gillar ju han och jag behövde få göra något annat än att bara ligga i soffan med bena rakt ut. Tog typ 1,5 timme dit och de var lite jobbigt att sitta så länge men man måste ju börja någonstans.. Är förresten först idag som jag klarar av att gå riktigt. En av grannarnas mamma hade tydligen ringt till min mamma och frågat varför jag går som en tant.. Är också första natten jag klarat att vända på mig utan att behöva väcka någon för att få hjälp :)

Iaf så var cafet inte så stort som jag trodde men de var väldigt mysigt. Hade nog inte åkt så långt bara för de. Tog ju hela dagen typ så man var helt slut när man kom hem vid sex. Men om man är i Torsby eller runtomkring och har vägarna förbi då skulle jag rekommendera detta. Var iaf väldigt gott och mycket bättre än att bara ligga och vila ;)

Mamma, Tommy och Liam

Inne i cafet hade dom också en frisörsalong. Var väldigt fint...

Smygkort ;)

Älsklingen, syrran och Liam

En sån här bakelse åt jag. Väldigt god!!

Och sen åt vi banan split fast utan banan, till en början iaf. De hade hyrt in personal för denna helg så de hade svårt att komma ihåg allt. Jag tänkte gå å säga till men varken syrran eller Christian är så glada i bananer så de tyckte de kvittade. Och bara en kort stund därefter så kommer servitrisen ut med en skärbräda med bananer på och säger men herre gud ni fick ju inga bananer å så säger ni inget :)

Å på hemvägen satt vi å roade oss. Liam lärde sig att tuta å gjorde de i ett hela tiden!! Undra vad alla andra bilister sagt för de var ganska störande. Å mamma kände sig tvungen att pistolhota Tommy när han prata i telefon =) En nästan fullt normal dag i min familj med andra ord :)

Inga kommentarer: