fredag 16 juli 2010

Partaj på en torsdag...

Lasse kom ju till mig på torsdan. Hade inga direkta planer mer än att vi egentligen ville grilla och sen sitta å se på festivalfolk men de jättefina vädret försvann fort och de förvandlades till ösregn. Så vi fick tänka om. Blev bjudna på en fest i stan så dit gick vi, eller rättare sagt grannen Malin var snäll och körde oss dit =)
Var riktigt roligt faktiskt. Har inte blivit så full på länge heller. Brukar se till att vara lagom men denna kväll så bara small de och ja resten behöver ni inte veta haha ;)
Var inom syrran en snabbsväng när de andra på festen gått till festival. Tanken var att vi skulle tillbaks till festen när de var tillbaks men så långt kom jag inte. Skäms när jag ser filmerna på mig och ber mig att hålla tyst haha. Gud vad jag babblar!! Och Liams bilbarnsstol för barn upp till 6 månader passade ju mig fint fint, gött var de att gunga lite. Mer säger jag inte ;)




Fina Lasse =)


Inga kommentarer: