måndag 12 juli 2010

Västerås - Power Big Meet

Åkte till västerås på onsdan och kom tid i god tid och satte upp förtältet och allt. Var väldigt roligt att kolla på alla andra stöllige fölk =) Sen har de bleve party varje dag. Inte van vid de men faan vad kul vi haft. Roligast är de ju helt klart på camipingen. Ena kvällen åkte vi runt med Andreas och en annan kväll åkte vi inne i stan med Bonny. Jag frågade älsklingen varför typ alla bilar som kör i caravan har motorhuven lite öppen och han sa att de är för å kyla ner. Aaa okey. När vi såg Bonny så berätta han att hans bil kokat så där hundra gånger, två eller tre gånger sen efter att vi åkte med. Både vi och bilen bakom koka samtidigt å gud vad lätt att köra åt sidan när de är totalt stopp i två filer. Aronsson fick också stopp och stanna upp två filer bara han eftersom en bil fick stå bredvid å försöka ge han starthjälp.. Självklart så ställde vi bilen åt sidan å sprang dit för att kolla och ta massa kort :) Å efter den kvällen så förstod jag att gamla bilar klarar inte tomgångskörning ;)
Fick tre stora blåmärken och 17 myggbett bara från knäna och ner, jag som aldrig brukar få myggbett!! Men jag har verkligen haft skitkul så de gör inget och jag ser redan fram emot nästa gång...


Några som bodde bredvid oss med skylt om socialförvaltning...

Älsklingen och Staffan.

Loussane.

Ännu en bil från campingsområdet. Fanns hur mycket som helst att se på bara på campingen..

En kväll/natt tog älsklingen med mig till bryggan. Var supermysigt de. Dagen därpå tog vi båten till city :)

Coolt när de byggt om husvagnen med samma bakljusen som bilen. Kanske något jag ska få christian till att göra ;)

Marknaden...

Jag som kollar lite. Drack supermycket men de kanske inte är så konstigt så jäkla varmt som de var hela västeråsveckan!! Jobbigt varmt! =)

Fick älsklingen till att köpa rosa blommor att sätta i sin bil. Se så fint de blev =) Vanligtvis kostar dessa vaser 600kr. Helt sjukt dyrt!


På väg hem. Körde nercabat nästan hela vägen hem, var så himlans supervarmt å så gött när de fläkta... Chrisitan som sa att man klarar bara köra typ två mil på motorväg men nu var de andra visor =)

Så stanna vi till i Karlskoga på vägen hem och åt mat på en superfin restaurang. Blev så mätta allihopa att vi knappt klara att fortsätta hemresan haha :-)
Så efter 7 timmar lång hemfärd så var vi äntligen hemma 21.09 och då var de bara att börja baka med en gång inför brorsans kalas så halv två blev de sängen för min del och så var de upp tidigt på söndagen för att jobba. De kändes konstigt att vara på jobb igen för första gången på 4 veckor och sleten blev man ju på direkten. Slitsamt med semester =)

Inga kommentarer: