torsdag 22 juli 2010

Otäckt!!!

När jag vakna kl nio idag å kolla på telefon så hade jag fått ett sms av älsklingen 07.35 där de stod : En stulen bil har kört in i köpcentret i Charlottenberg i natt.. Och ända in i guldsmedsaffären sen har dom tagit grejer där...
Trodde de var ett skämt jag så jag skicka å fråga om de var ett skämt ja, men nej han hade hört de på radion. Så då gick jag upp å kollade å de står om de både på expressen och nyhetskanalen så ja de är nog så... :( Otäckt att sånt händer där man jobbar!

Finns en större artikel om detta här.

Idag slutar älsklingen två timmar tidigare så vi ska åka till Karlstad å kika lite.. Å Tårtpinglan som egentligen har semesterstängt ska öppna bara för mig ikväll =) Ska bli kul att se massa tårtsaker i verkligheten men synd att man inte får lön förens i morgon. Fast de kanske är bra också för annars hade de nog försvunnit mycket ;)

Inga kommentarer: