onsdag 14 juli 2010

Kalas

Åkte ju till brorsan häromdagen med min tårta jag gjort till han. Som ni ser på bilderna så blev han verkligen nöjd och då blir jag glad. Men de kändes att när alla skärde huller om buller på min tjej som tog 14 timmar att göra. Lite sorgset men de satt ju ändå och beundrade den bra länge innan brorsan vågade ta en bit av den och sen tog alla en bit lite här å där, allt för att verkligen förstöra haha. Nej då den är ju till för att ätas och GOD var den =)

Ögonblicket då han tog av påsen för att se tårtan :)

Ja ni ser ju vilken del han spana in i de första, vilket också var där den första biten försvann. Konstigt att alla killarna skulle ta av brösten ;)

Jag sprang runt för å bli av med getingar och rätt som de är så smällde brorsan till mig i sidan för att döda nån insekt.

Sen skulle brorsan pierca Dennis men han var ju inte så där jättevillig då :)

Fast att de var han som bad chrille...
Så såg denna kvällen ut. Väldigt trevligt. Hade med daim och mandelmuffins också och dom var som jag sa väldigt goda. Kommer bara baka dessa framöver!

Inga kommentarer: