fredag 2 juli 2010

Hemma igen....

Fyyy faan säger jag för en semester! Min å älsklingens ända gemensamma semestervecka och vi har varit på sjukhus 4 dagar i rad. De ville att jag skulle sova en natt till men jag tjata så jag fick åka hem. Vägra sova en natt till utan min älskling. Men de på avdelningen var väldigt snälla så trots besöksförbud så fick han vara med mig en del ändå. Efter denna veckan är jag verkligen säker på att jag har hittat den bästa pojkvännen man kan ha. Han har verkligen tagit hand om mig och jag hade inte klarat detta utom honom!! =)
Vill inte skriva för mycket men kan säga att jag blev tvungen att göra en akut operation och har nu tre hål i magen och när jag går (klarar knappt att gå då jag har så ont) så ser jag ut som en gammal tant. Känner mig verkligen inte vacker i detta ögonblick.
Tack alla som visat att ni bryr er å speciellt min mamma och syster som fått massa gråt-attacker precis som jag haft. Älskar min familj och pojkvän över allt annat :-)

Idag ska han göra skinkstek, färskpotis och gräddsås och till efterätt blir de jordgubbar med grädde :)

1 kommentar:

Linda sa...

Ta hand om dig!!! Bra att du har Christian som tar så fint hand om dig :) Kramar