lördag 21 augusti 2010

Backluckeloppis =)

Gick upp väldigt tidigt idag för att göra klart tårtan eftersom vi skulle vara på bakluckeloppis klockan tio. Var älsklingen som fått för sig att vi skulle dit å kika å ja jag följde väl bara med. Har aldrig varit på sånt tidigare å jag trodde bara att de skulle vara bildelar så när vi kom dit och fick se allt så blev jag väldigt positivt överraskad!! Var ju massa saker, blandade saker. Nästan inga bilddelar som jag trott utan massa hushållssaker. Fanns flera stånd med olika kak och tårtfat. Ett trevåningsfat för 90kr och ett vanligt stort tårtfat för 30kr å så men jag nöjde mig med ett mindre tårtkakfat för 50kr, ser helt nytt ut =) Älsklingen tycker att jag börjar få en del och inte behöver mer haha ;)
Han köpte sig för övrigt en vhsvideo med fjärrkontroll och instruktionsbok för 50kr så nu är han nöjd =)

Lite bilder från bakluckeloppisen!!




Inga kommentarer: