måndag 23 augusti 2010

Städning och flyttning...

Igår hade jag många planer men de blev inte riktigt som jag hade tänkt. Blev att gå flyttlass istället, från A huset till B huset. De vill säga att nu bor älsklingen hos mig!! :) Han har ju typ aldrig varit i sin lägenheten sen vi blev ihop så de känns lite onödigt å så blir de mer pengar över till roligare saker :) Eftersom de är så¨ära så behöver man ju inte kärra och de är ju bra men de blev ju ändå en bit att gå fram och tillbaks hundra gånger. Och de blev mer ly för mig nu för nu har jag stort köksbord, jag har ett diskställ och de bästa av allt jag har tv i sovrummet igen!! :) Var tvungen att prov-se en film i sängen igårkväll och mysa med godis och gud vad underbart de var :D

Vi fyllde en kombi med massa skräp och min kombi fylldes med massa pantburkar (vi bägge hatar att panta). Jag tyckte de var väldigt många påsar så jag var tvungen att ta kort då jag trodde att detta var allt men han hade visst staplat massa i baksätet också. Så 14 påsar var de totalt!!

Tanken var också att jag skulle till syrran en sväng å hälsa på men flyttlasset drog ut så väldigt på tiden. Hade tänkt vi skulle cykla också men de hann vi inte heller så vi tog bilen bort en snabbsväng till syrran iaf så vi fick lånat lite nya filmer å så.. :)

Å när jag kom in genom dörren så var de första jag såg en glad nakenfis som satt och bada. Tänk att mosters lilla älsklingspojk blir två år om 11 dagar!! Shit vad tiden flugit iväg...

Inga kommentarer: