tisdag 17 augusti 2010

Systermys :)

Äntligen kom man iväg till syrran igårkväll. Hon hade ju dock gett sig ut på promenad när jag tänkt överaska henne så jag fick vänta i trappuppgången i 20 minuter. Hon gillade tydligen inte chokladmuffins och ville inte alls smaka på dom typ men jag, Linda och Christian tyckte iaf att mina oboy och after eight muffins med chokladsmörkräm var goda =) Blev förlåten iaf och de var ju huvudsaken ;)
Babblade massa om allt man missat på två veckor haha, å sen såg vi på en jättebra film. Låg i sängen jag, Linda och Jezzica och titta på filmen som gick på datan. Var väldigt mysigt de!! =) Var så himlans trött å sleten (som vanligt) så jag åkte hem redan vid tio. Men de var väldigt trevligt iaf och jag hoppas att jag ska kunna få lite mer lediga luckor nu framöver...

Inga kommentarer: