söndag 15 augusti 2010

Kräftkalas och bada badtunna :D

Igår var vi på kräftskiva hos Viktor och Oscars mamma i Speked. Vi var väl tio stycken. När vi allihopa hade ätit så gick vi för å kolla på nån gammal moped, sen blev de att småpöjkera skulle hoppa trampolin och bråka, efter de fick de för sig att de skulle rida på tjuren Gunnar och sist så badade vi i deras badtunna. Var verkligen jättetrevligt och väldigt roligt. Var första gången för mig både att äta kräftor och bada badtunna så de var en bra kombination =)

De hade gjort garaget så mysigt så här inne satt vi och mös :)


Svårt att få med alla på kort juh...


Småpöjkera buser :-)

Sen skulle de ju då rida på Gunnar. Faan vad jag skratta. Filma att en del men de kanske kommer senare..

Och sist blev de å bada badtunna i några timmar. Var väldigt gött :) Får nog testa de på vintern också..

Jag, Henric, Christian och Viktor


Ända tjejen som var med i tunnan var ju jag, de andra satt utanför..

Bild på männen som också var med å bada.. Efteråt bjöd de på hallonpaj som faktiskt var den godaste jag ätit!! Hade kunnat äta en hel sån paj om de var så =) Vid halv ett tog vi farväl å de blev kramkalas ;) Sen var de sömn några timmar och upp på jobb igen...

Inga kommentarer: