fredag 13 augusti 2010

Sleten nuu....!

Måste bara skriva av mig lite... Som ni bloggläsare säkert märkt så har jag bakat väldigt mycket det sista. Sex dagar i rad och då är de inte bara en liten kaka direkt. Har först jobbat (jobbar heltid under sommaren) på de vanliga jobbet och sen är de direkt hem och slängt i sig någon mat å börjat med bakingen av alla beställningar. Så här har de sett ut varenda dag i några veckor nu och jag märker att jag inte har tid med något annat utan de är bara jobb som gäller, igår tex var jag hemma kl åtta efter jobb och satte igång direkt med en tårta. Höll på till klockan 23.30 och då var jag bara halvklar (har då "arbetat" från 8.00-23.30 och så har dagarna sett ut de sista dagarna)! Tycker de är jättekul att göra tårtor men de har nog blivit för mycket!? Åh vad jobbigt!! Vill, vill, vill men kroppen säger nog att jag ska varva ner lite..
Åhh idag är jag ledig!! Å hur mycket kommer jag njuta av de tro? Ska göra klart tårtan, sen klockan elva så ska jag till Erica, sen klockan ett ska jag vara med Milla några timmar, sen klockan fem skulle vi visst till älsklingens mormor eftersom han har systern från Frankrike på besök (på tal om Frankrike, herre gud vi åker ju snart dit! =D) och så tänkte jag hinna med å hälsa på min syster som jag inte haft någon som helst tid med!! Känner mig jättetaskig som inte hälsat på mer men jag har inte haft någon tid över alls!! Så ja de var min lediga dag de...
Nää nu nog om negativa tankar och klagomål, nu är de dags igen!! De går bra, varje dag flyter på...
Ska försöka lägga in kort ikväll på tårtan =)

Inga kommentarer: