söndag 22 augusti 2010

Kräftkalas i Bålgård

Igår kväll var jag, Christian, Micke, Viktor, Ida, Mattias och många mer på kräftkals i bålgård hos älsklingens arbetskamrat. Har varit utanför där någon gång men aldrig varit inne i deras saloon, en ombyggd ladugård. De var skithäftigt tyckte ja. De var fullsmockat med saker på väggarna och man kunde se en ny grej varje sekund typ. De hade även hyrt in band som spelade så de var riktigt trevligt!! =D





Sa till älsklingen att i detta kök har jag lust att prova att baka muffins men de tyckte han ju såklart inte jag skulle göra i natt haha :) De som bor här har precis byggt om köket inne i huset och de var ju så jäkla snyggt!! Sa de till Tonna säkert tio gånger och tyckte t.o.m att han kunde höra av sig om han skulle sälja huset haha ;) Hela huset var egentligen väldigt fint med jättestor inglasad altan. Inbyggd pool på gräsmattan och vedeldad badtunna så ja jag kunde gärna tänkt mig att bo där =) Blir säkert mer besök där i framtiden iaf...

Inga kommentarer: