fredag 26 december 2008

Annandag jul

Idag hämtade jag syrran och Liam vid 10.00 eftersom pappa skulle komma mellan 10-11 så Linda, Jörnm och Andre åkte väl vid halv elva så att de fick sett Liam iaf. Sen satt vi och vänta och vänta och Pappa, brorsan och hans flickvän kom inte förens 13.00. Kul kul, inte! Man är ju van vid att det oftast är förseningar men det brukar inte handla om så länge. Så vi hann och se en film medans vi väntade. Så kom pappa och drack lite kaffe och sen åkte de efter 40 minuter. Så öppnade vi julklapparna som dom hade med sig och sen körde jag hem Syrran och så hälsade vi på mamma som visst hade 40graders feber. Sen åkte vi vidare till Tonys familj där bara barnen var hemma och föräldrarna var på auktion och jag blev så trött så jag var tvungen att åka hem och sova och äta lite. Sen ringde Tony och väckte mig och sa att hans mamma skulle bjuda på middag och att det snart var klart så då var det bara att sätta på sig skorna och åka. Vi åt skinkstek, julskinka, kotletter, potatis och hemmagjord gräddsås, mmm så gott. Sen var det efterätt chokladmousse och grädde. Sen ringde syrran och ville ha hjälp med en soffa så vi åkte och hälsade på Linda L och sen kom syrran dit och jag fick passa Liam medans dom bärde soffan och en fotölj som syrran fick av Linda. Sen kom vi nyss hem och ska betala räkningar, slappa och packa väskan för tidigt i morgon åker vi till Linda och Jörn i Norge. Dom åkte hem idag och i morgon åker vi till dom hehe. Tror det var så förra året också faktiskt men vi blir bara borta ett dygn denna gången eftersom vi ska med Anita över till Sverige igen och Tony börjar dessutom, jobba på Måndag. Så nu har ni lite nytt ifrån mig.

Inga kommentarer: