tisdag 2 december 2008

Vilket knepigt väder vi har.

Klockan 06.14 igår morse när jag kollade ut genom fönstret så var det helt vitt ute. Jippie, äntligen snöar det :) Sen låg jag och tänkte på att jag nog måste passa på att ta kort ute medans det är snö så jag hade svårt för att somna. Så jag försökte nå syrran men hon var hos läkaren så istället ringde jag min kompis Erica så hon blev med till skogen så jag fick ta lite kort. Idag när jag vakna så fanns det ingen snö kvar. Skrev med syrran på msn förut och skrev att det var synd att snön inte låg kvar längre eftersom jag har planer om att åka pulka och ta kort. Så nu har jag pysslat en del och fixat lite med julklappar och så av en slump titta jag ut genom fönstret - DET SNÖAR IGEN, Jippie. Men det är ju kolsvart ute nu, men kanske man kan hoppas på att den ligger kvar ett dygn iaf.. Knepigt väder vi har med snö varannan dag.
Igår kväll skulle jag och Tony till hans mammas sommarhus för att hämta mat som hon glömt att frysa ner och passade på att hälsa på Linda eftersom hon klagar på att vi inte hälsar på så ofta längre. Hmm ja det blir lätt så nu när man inte bor granne med henne längre och man har jobb och allt annat att sköta. Är inte lika enkelt att åka iväg längre känns det som. Hur som helst så bjöd hon på SUPERGODA lussekatter med vit choklad i. Aldrig smakat det tidigare men goda det var dom :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha fick du smaka dom först nu du? Jag har redan smaskat ca 30 =)

Milli sa...

Ja hon sa att du ringt och tiggt bullar en del :)