lördag 20 december 2008

Jag vann :D

Har precis kommit hem från en mycket trevlig glöggfest med kompisarna. Gud vad vi skrattat och pratat om allt möjligt. Så bytte vi julklappar som skulle börja på J (valfritt men vi hade den bokstaven) med hjälp av en tävling som avgjorde vem som skulle få vilket paket. Vi hade en tärning och fick man 1 så skulle man skicka paketet till den till vänster, fick man två skulle den till höger och fick man 5 fick man byta med vem som helst och detta gjorde vi under tio minuter och när väckarklockan ringde så fick man det paketet man hade framför sig just då. Kul kul och väldigt annorlunda. Nästa år ska vi göra samma grej och vi har dragit bokstaven P :) Hmm kan bli riktigt kul, antingen snuskigt paraply, pistol, popcorn, puzzel. Ja det kan bli vad som helst och nu har man ett helt år att bestämma sig på. Bokstaven J var väldigt svår att komma på saker om eftersom vi inte ville ha julsaker för att det då skulle bli för lätt. Så i paketen fanns det julmust, jordnötter, japp, jordgubbskräm, juniorpysselbok, jongleringsbollar och julchoklad.

Har också upptäckt att JAG VANN fototävlingen hos
helene och priset var 200kr att använda på tvspelsweb. Mycket roligt och jag måste säga att jag är väldigt stolt, för detta hade jag inte räknat med!! TAck Tack!!

Inga kommentarer: