tisdag 9 december 2008

Inte varje dag man blir glad för att man ska tanka!

Trodde inte mina ögon förut när vi svängde in på bensinstationen och det står 10.04 kr/l :) Så en full tank gick på 414kr så vi sparar mellan 150-200kr per tank. Då kan man inte bli annat än glad. I somras kostade bensinen runt 15kr litern och det gör stor skillnad..

Har nyss hälsat på mamma och matat Liam och bytt blöja och tyckte jag var världens bästa moster men det tyckte nog inte han eftersom han spydde ner mig. Syrran gapskratta hon medans jag försökte torka av mitt hår och mina kläder. Jag som var nyduschad och hade nya rena kläder och allt. Ajja bajja.

I morgon kommer nog Erica hit så ska vi julbaka :) Ska bli kul det. Måste komma ihåg att ringa henne sen. Så ska vi prata om en eventuell resa. Får se om alla har tid eller inte..

Inga kommentarer: