torsdag 25 december 2008

Juldagen.

Dagen idag gick väldigt fort den också :) Vi var en tur hos Tony och Lindas familj och sen när vi kom hem igen så åt vi rester ifrån gårdagens julmat och annars har vi bara slappat. Sett på film och spelat spel. Andre fick ju nintendo wii i julklapp och det testa vi allihopa och gud så roligt vi hade. Man stod där i luften med en trådlös kontroll och spelade tennis, golf, bowling osv. Men det roligast av allt var när vi boxades! Gud vad vi fäktades och det såg så roligt ut att bara stå framför tvn och låtsas slåss hehe. Åh shit vad andfådd man blir och jag tror det är bättre mortion med detta än en timma i träningshallen för shit vad sleten jag var efter 3 rundor. På bil spelen satt man i soffan med en trådlöst ratt och styrde. Litt annorlunda och superroligt spel iaf. Jag filmade en del med den lilla digitalkameran, inte så bra kvalite direkt och man kan inte zooma något men duger bra för att se och höra och jag skrattar lika gott varenda gång jag ser dessa filmsnuttar när vi alla spelar olika spel. Kan inte redigera filmer så filmen är helt orginal och bara en snutt av allt det roliga.

1 kommentar:

Livet på Citronodlingen sa...

De visar mycket reklam för Wii här på tv:n, det ser verkligen jätteroligt ut!