lördag 13 december 2008

Är jag en knäppis?





Igår var det nattöppet på jobbet och då började jag klockan 16.00. Och när jag körde till jobbet var det jättefin solnedgång. Och då måste man ju bara ta kort! Men jag hade inte tid att stanna så jag rota fram den lilla kompaktkameran som jag alltid har med mig så tog jag massa kort medans jag körde. Undra vad de mötande bilarna tänkte när de såg att det blixtrade väldigt i min bil hehe. Jag upptäckte dock att bilderna har långt ifrån samma kvalite som med systemkameran där man kan ta kort medans man kör och det syns knappt på korten. Och sen var rutorna visst smutsiga?! Förstår inte hur dom blivit det så jag var tvungen att veva ner rutan till max och fortsätta ta kort hehe.. Men lägger ut små bilder så ni får en lite skymt av vad jag såg iaf. I förrgår när jag körde till jobbet så stod det 3 rådjur bara några få meter ifrån vägen och åt och dom flyttade sig inte ens när man körde förbi. F*n vad jag ångrar att jag inte tog kort på dom för det hade nog inte varit några problem så stilla som dom stod. men men..

Inga kommentarer: