torsdag 18 december 2008

Dagens schema

Idag är sista dagen jag är ledig före julafton, tänk att nästa dag jag är ledig är det julafton!! Gud vad fort tiden går. Har ingen som helst julkänsla men men. Och eftersom detta är sista ledighetsdagen så har jag ju en del att göra.

Så här ser dagens schema ut;
* Duscha och klä på sig
* Hämta posten
* Äta frukost
* Får bilen strax efter 12 och ska då köra tillbaks Tony till jobb så jag kan ta bilen
* Gå en shoppingrunda på stan och förhoppningsvis bli klar med de sista julklapparna
* kl 13.00 ska jag hämta Tonys mormor så ska vi in till stan och kopiera en nyckel (känns knepigt att vara ensam med henne, kanske för att jag varit ihop med hennes son och nu är ihop med barnbarnet :) )
* Kl 14.00 ska vi vara i sommarstugan jag och Tonys mormor för att se på securitas när dom gör en service för att se så allt är som det ska.
* tvätta kläder, måste ju passa på när man är där.
* Sen ska jag köra hem henne.
* Så ska jag till kalenius och handla blommor för presentkortet jag vann på Panduro
* Sen måste jag hem och städa, hänga ut en ny talgboll för givetvis har ju den blivit stulen, var nog bara för att jag skrev ett inlägg igår om att den konstigt nog inte blivit tagen något mer.
* Sen är det nog dags att tänka på middag så dem är klar när Tony kommer hem
* Sen ska vi äta, kolla på tv och slå in alla julklappar som tar upp hela sängen i gästrummet.

Inga kommentarer: