onsdag 31 december 2008

.:Årets bästa bilder:.

Tänk att ett helt år har gått igen, tiden har bara flygit iväg och man har faktiskt gjort väldigt mycket i år. Har bla varit på 2 utomlandsresor, har varit i sthlm och gbg några gånger, har köpt en systemdigitalkamera, vunnit en del tävlingar och en del bilder har blivit visade i tidning, jag har blivit moster till en jättefin kille mm. Nu ska jag strax åka till "svärmor" där Tonys syskon väntar ivrigt på att jag ska komma så vi kan pyssla och sen ska vi äta middag men först vill jag önska er alla et GOTT NYTT ÅR!! I året som gått har jag säkert taget mellan 9000-10 000 bilder och jag har valt 10 kort som jag kallar årets bästa bilder, det var inte lätt men dessa betyder mycket för mig.

Här sitter Erica och Sara (Lasse) på ett räcke i Hyde Park i London.
Här är mina tre bästa vänner som hoppas framför palatset på Kew Gardens i London
Ett kort jag tog på The Dungeons i London, älskar det skräckmuseumet och önskar det fanns sånt här i staden.

Efter ett besök i Norge i anledning till Ann-Kristins konfirmation fick vi se denna fina solnedgång och jag var bara tvungen att stanna bilen för att ta kort.

En gul vacker blomma i stadsparken i Arvika.


Denna roliga och annorlunda fågel stötte vi på i Italien på safarin.


Mamma hatar när man ska ta kort på henne men på Halloweenfesten var det helt okey så därför gillar jag detta kortet även om hon inte ser ut så till vardags. Liam ligger i famnen med vampyrdräckten som jag sydde.


Min älskade syster! Älskar detta kortet på henne när hon ligger bland bergen.


Och lille söta Liam förståss, i sin tomtedräckt.

Och ett vackert höstkort och Liam faktiskt var jätteduktig och varken skrek eller sov på hela tiden.

Inga kommentarer: