tisdag 2 december 2008

Ååh vad jag ångrar mig!!

I lördags när vi var i Karlstad och shoppade så var vi på bla Åhlens där jag fick syn på en jättehäftig bakplåt/muffinsform med tjocka pepparkaksgubbar. Formen var ganska stor och avlång och jag minns inte om det var plats för 6 gubbar eller om det var fler? Men den kosta iaf 135kr. Jag köpte inte den då men nu ångrar jag mig! Vill ha! Tänk vad fint och servera mjuk pepparkaka i pepparkaksformar. Jag har sökt lite på nätet för att se om det finns mer ställen som säljer dessa bakformar men har bara hittat ifrån Wilton och dom är inte lika fina och är dessutom ännu dyrare. Jag har tänkt på dessa formar ända sen lördag, då måste jag väl köpa dom? Eller borde jag strunta i dom? Ni ser lite av formen på bilden nedanför (bilden är lånad från deras hemsida).


Inga kommentarer: