fredag 19 december 2008

Ett paket har kommit :)

Jag hade precis kommit ut från duschen när jag hörde att det knackade på dörren. Undrade på vem det är som knackar på så tidigt eftersom de flesta jag känner jobbar. Men det var brevbäraren som hade ett paket och en hög med brev. Trodde först att det var mina macrolinser men det var från Trivago :D En vinst för att jag var en av de 3 (eller var det 5?) som tagit den bästa bilden. Kul kul. Visste det skulle komma en överaskning men inte vad eller när. Alltid trevligt med överaskningar :D

Kortet jag fick stod på tyska eftersom huvudkontoret ligger i tyskland. Förstår inte så mycket av vad det står utan antar att det står något i stil med God Jul och gott nytt år. Får fråga Lasse på lördag när vi ses.

Innuti kortet stod det iaf på engelska vilket var väldigt bra för då förstod jag mer än av tyskan hehe. Och här nedanför ser ni vad som låg i paketet. Massa godis, en musmatta och ett nackstöd.


Och här ser ni kortet jag vann med :) Är taget i Venedig den 2 september 2008.

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, va bra att du tog kort, då fick jag också veta vad som var i paketet.. Det var så hemligt att inte ens jag visste! ;o)

Milli sa...

Jaha var det så hemligt hehe :)