onsdag 3 december 2008

Jag har besökt jultomten idag





Åkte till syrran för att hälsa på och där fanns det en gullig liten jultomte. Jag köpte en pulka så vi monterade ihop den och tog en tur ut så jag fick tatt lite kort. Sen åkte vi och hälsade på mormor eftersom dom ringt och sagt att hon blivit dålig och inte vet hur länge till hon lever. Så man fick tatt lite kort på henne och liam och kort på 4 generationer så nästan 500kort blev tagna bara på några få timmar. Men måste säga att det var väldigt underhållande att åka med hela familjen till Challa (det är väldigt sällan) och lyssna på syskon som sjunger massa snusklåtar och då menar jag verkligen SNUSK med väldigt fula ord och andra fjortislåtar, jag börja fundera på vilken familj jag har men roligt hade vi iaf :)

Inga kommentarer: