onsdag 16 juni 2010

Älskar att pyssla!!

Jag som egentligen har hundra saker att göra tyckte att jag hade lite tid över så jag drog igång med att göra en tavla till husvagnen ;) Måste nog ha något att pyssla med hela tiden, de är då jag mår som bäst =)
Nuuu borde jag nog börja packa iaf, snart är klockan fyra å innan dess ska jag handla mat å göra räksmörgåsar och sen går nog tiden väldigt fort eftersom jag ska till Erica och packa en del, kanske köra bort Liam till mamma och sen vid halv åtta så kommer Annelie och då kanske vi ska göra våfflor. Kan säkert packa lite fast hon är här men de är skönt att ha de mest gjort då. Renathe skicka mail igår att de är strejk på flygplatserna också, verkar som att man kan flyga ändå men att de är många arbetare som strejkat så incheckning å säkerhetskontroll å allt sånt kan ta mycket längre tid.. Så vi måste nog åka tidigast 5 till morgonen?!? Lasse, Stina och Kristina är redan där nu, men i morgon ses vi ju allihopa :)

3 kommentarer:

Linda sa...

ja, du borde kanskje packa lite snart då ja :)

men den Marilyn tavlan ble jättefin!

Ha en trevlig resa, hoppas det inte tar för lång tid med innsjekkingen då :)

behöver väl inte påminna dig om att ta kort :)

Milli sa...

Ja nu är jag nästan klar med packningen. Måste nog ta ur en del kläder för man har väl alltid med mycket mer än man har användning av å så kommer man väl shoppa en del ändå så. Å nej en påminnelse på att ta kort behövs inte ;) De vet väl du :)

Daniella - BakeCake sa...

Nu har månadens andra tävling startat! Denna gång kan du vinna underbara produkter från "Lyckas med Mat". Tävlingen avslutas den 27 juni.

Ha det jätte bra! Kram Daniella - BakeCake