onsdag 9 juni 2010

Dagen har gått...

Idag var mina planer:
*Blogga om helgen [[Klart]]
*Cykla och handla [[Klart]]
*Kolla pris på schackrutigt golv [[Klart]]
*Sortera kort och bränna ut alla miljoner bilder
*Baka tårtbottnar så jag har färdiga i frysen bara att ta fram
*Laga mat tills älsklingen kommer hem [[Klart]]
*Onlinchecka oss som ska resa [[Klart]]
*Kolla på nya resor [[Klart]]
-Bokade en ny resa
[[Klart]]
-bokade även hotell [[Klart]]
*Åka inom garaget å sen en tur till mamma

Ja som jag trodde så hann jag ju inte allt men en hel del ändå. Bara att leta resor och hotell har ju tagit några timmar.. Hoppas snart älsklingen kommer hem, han har varit i garaget hela veckan direkt efter jobb och kommit hem vid elva tiden. Blir inte mycket prat då innan de är dags för sängen. Men ikväll känner jag på mig att de blir mycket prat ändå :D

I morgon ska jag baka tänkte ja, tema Amerika :) Ska väl träffa Henrik och jag hörde att han ville jag skulle göra en tårta men eftersom jag inte har alla grejjer så får de bli annat istället... Borde sortera kort också men nej jag gör de jag hinner :D

1 kommentar:

Sara Lasse sa...

kul att du ska ut och åka med Christian, sjysst initiativ :D