tisdag 15 juni 2010

Kommit i kapp lite...

Skrev ju igår att jag hade en miljon saker att göra och jag hade under dagen prickat av väldigt mycket och har kommit i kapp. Älsklingen stod ute på min terass å grillade, sen koka han potatis, gjorde bearnaissås, vitlöksbröd å sallad medans jag diskade och plockade ihop de mesta inför resan å så. Fick bränt ut alla bilderna också =) Gött att ha kommit ikapp lite :)
Var hos Erica igår också så hon klippte å färga mitt hår :) Pöjker bruker ju inte märke sånt men de gjorde han direkt å fråga även varför jag inte sagt något att jag skulle göra de hehe. Var ju typ 3 veckor sen jag å Erica boka denna klippning och färgning...

Idag blir de väl kanske att fortsätta med listan eller så gör jag lite tårtbottnar, gör iordning min tårtlåda och en tavla till husvagnen kanske. Är så mycket man vill göra. Efter 4 ska vi iväg och förhoppningsvis köpa nytt golv =) Kommer bli kanon detta :)

Inga kommentarer: