tisdag 1 juni 2010

Rolig shopping

Härom dagen när vi var i Töcksfors så handlade jag två roliga saker, enligt mig själv iaf. Nya roliga muffinsformar, kan vara bra att ha å så är de ju roligare än vanliga och sen näsdukar som ser ut som femhundralappar =)
Är ju så jäkla rik så jag tyckte de var en kul grej. När vi åt på restaurang och var klara så torka sig christian runt munnen med en sån vanlig tråkig vit servett och jag börja ju såklart å skratta ihjäl mig och fick inte ur några ord och tillslut efter att syrran frågat 10 gånger vad de var och jag påbörjat meningen sådär 7 gånger innan de tillslut förstod vad jag mena. Undrade ju bara om christian ville ha en 500 lapp ju :-) Men han sa nej... :) Sen de där salt å pepparkaret köpte jag ett likadant till farmor i present för många år sen, fast då mycket dyrare. Iaf så fråga hon förra året eller så om jag kunde köpa ett till för ena glaset hade gått sönder å affären hade ju lagt ner så de gick ju inte :( Och nu hitta jag precis samma för bara 19.90 så då kände jag mig tvungen att köpa den till henne så har ju ett i reserv också...

Inga kommentarer: