måndag 14 juni 2010

Karlstad igen :D

Igår var jag i Karlstad igen, inte ofta man är där två dagar i rad med tanke på att de är 8 mil en väg. Men igår var jag där med älsklingen så vi hämtade min kompaktkamera som varit på lagning och så köpte jag en ny :-) Var tvungen :D
Sen gick vi på biltema hur länge som helst fast jag tycker de är kul att gå där för de har så mycket rart. Sen åkte vi in till city och shoppade en hel del och sist åkte vi till Bergvik där de blev ännu mer shopping. Gick åt mycket mer pengar för oss båda än vad vi räknat med. Älsklingen som typ aldrig fiskat förut typ fick för sig att han skulle ha ett kastspö, och inte kunde han köpa de billigaste heller och sen köpte han typ hundra drag och massa andra fiskesaker!! När vi kom hem var vi ganska sletna så vi satte på en film och åt popcorn. Sen kvart över nio fick vi för oss att vi skulle cykla en sväng och då kom han på en bra ide: då kan vi ju ta med kastspöt så jag får prova de. Han var jämt som ett barn på julafton, ni skulle sett vad glad han blev av att få testa de så snabbt men jag kan ju inte låta han sitta i hallen och låtsas fiska i toalettstolen haha..
Tog med min nya kamera för att testa och ta lite kort men jag har inget minneskort till den än så jag kunde inte ta så många kort, jag trodde att de var vanligt sd kort men de skulle var microsd. Tar helt okey bilder och filmningen blir väldigt bra men med Hd kvalite så förväntar man sig väl att de ska vara av bästa kvalite :D Är nöjd än så länge iaf!!






Inga kommentarer: