tisdag 1 juni 2010

Vinge monterad :)

Igår satt jag å läste på massa om tårtor och när älsklingen kom hem så hade han visst planer för vad vi skulle göra. Vi åkte till garaget och där monterade han min vinge jag fick av han, blev så bra så =)




Under tiden så städade jag min bil, dammsug å så och de behövdes verkligen! Måste ta en tvätt på utsidan å när jag klarar komma ifrån datan..

Sen städade vi ur husvagnen och donade å efter de åkte vi hem så han kunde duscha och sen åkte vi ut på en cykeltur i en timma :D Han skulle visa mig en genväg fast denna gången var de inte "genvägen" (finns en gata som heter så bara en minut härifrån) och den var hur brant som helst och då menar jag verkligen brant! Han cykla ju ner men jag såg att den var alldeles för brant så jag hoppa av cykeln och skulle gå nedför backen med cykeln bredvid mig, de var bara de att de var så jäkla brant att man bara typ sprang ner och de gick inte bromsa (stanna till) så tillslut fick jag kasta iväg (släppte) cykeln för att ta emot mig mot ett träd. Herregud!! Älsklingen trodde nog att jag cyklat omkull så han sprang ju upp för backen, han var ju nere på två röda. Han erkände ju att backen var brantare än han hade trott. Kan säga att den cyklar aldrig jag i utan jag kan nog cykla runt om och förlora en minut de går alldeles utmärkt de :)

En annan sak jag lyckades med igår var å tappa en mascara ner i toaletten fast att locket var stängt! Den ni... Hur lyckas man, jo jag rota lite i skåpet och den ramla ner och rulla ner bakom där fästet till locket sitter och rakt ner i vattnet. kan säga att jag kastade den! :D Bra dag va ?! =)

Inga kommentarer: