onsdag 9 juni 2010

Nu är jag ikapp =)

Tog tre timmar att gå igenom alla 1539kort sen helgen samt plocka ut och klippa ihop vissa bilder, alltså förjobbet. Sen tog de ganska precis tre timmar att ladda upp och blogga om helgen. Alltså sex timmar bara för att visa er vad vi gjort =) Undra hur många timmar man lagt ner på alla år man skrivit blogg? :)

Men nuuuu är jag iaf ikapp!!
Igår beställde jag massa tårttillbehör, för 1500kr och idag har jag beställt ännu mer och nu nån dag ska vi till karlstad och då ska jag köpa sockerpastan där eftersom den var slut hos oss och var helt slut på huvudlagret :( Måste även inom elgiganten efersom min kamera nu är klar :) Nu till den stora frågan igen: Vill jag köpa ny kompaktkamera eller klarar jag mig?
En sak måste jag bara säga Wiiiee skattepengarna har kommit :-) så nu är man rik ett tag, fast de är väl inte länge så som jag älskar att shoppa fast jag egentligen gillar att spara. Jobbigt dilemma =)

Idag var mina planer:
*Blogga om helgen [[Klart]]
*Cykla och handla
*Kolla pris på schackrutigt golv
*Sortera kort och bränna ut alla miljoner bilder
*Baka tårtbottnar så jag har färdiga i frysen bara att ta fram
*Laga mat tills älsklingen kommer hem
*Onlinchecka oss som ska resa
*Kolla på nya resor
*Åka inom garaget å sen en tur till mamma

Klockan är redan ett och resten är alltså tänkt att jag ska hinna med tills han slutar jobba. Blir nog lite tajt, som vanligt! Är tidigt att sluta klockan fyra. Man hinner ju knappt med att kolla datan innan dess juh..

2 kommentarer:

Linda sa...

så flink du har vært da - og skal være utover dagen :)

når reiser dere?

Milli sa...

Jo men de är nog alldeles för mycket mot vad man hinner på en dag. De krånglar med att checka in alla :( Vi reser nästa torsdag =) Den 17e :D Sen får vi se när nästa resa efter de blir.. Ska ni resa något i sommar?