söndag 27 juni 2010

Hemresan

Hade beställt taxi till klockan 03.00 mot flygplatsen. Hade inte sovit en blund! När vi allihopa kommit in på planet så berättar de att de är flygstrejk i Norge så vi kunde inte åka än på upp till 40 minuter men de tog en timma innan vi kunde lyfta. Var verkligen jobbigt att sitta instängd så länge. Mådde superdåligt, Lasse också. Var tvungen att kuta ut ur planet när vi äntligen hade landat. Sen var de bara att leta upp bilen och dra vidare hemåt. Gud så skönt de kändes. På vägen till flygplatsen tog de tre timmar men av någon konstig anledning så tog de bara två timmar hem :) 18 mil var de dit.. Är ju bra att veta om eftersom jag å älsklingen reser ifrån den flygplatsen om typ två månader =)

När jag kom hem så hann jag precis duscha och slå in och fixa med Christians presenter och sen ringde de på dörren. Trodde faktiskt han skulle hem å duscha innan men han klara inte hålla sig. Slutade tom tidigare för att han saknat mig så mycket :D
Sen efter han duschat så fick han alla presenter och jag hade rätt om vilken han blev gladast över :) Ni som var med på resan vet nog ;)

Inga kommentarer: