måndag 14 juni 2010

Börjar närma sig...

Inte länge kvar tills vi åker nu, i morgon är de sista natten med älsklingen för på onsdag ska Annelie sova hos mig eftersom vi åker så tidigt.
Och innan dess är de en miljon saker jag måste göra!! Hur ska man hinna?! Har skrivit en lista för att inte glömma något och den är ju på en a4 sida bara den. Sen är de väl dags att tänka på packningen och vilka väskor man ska ha. Idag måste jag tvätta kläder, växla pengar, leta upp alla papper som ska med, ladda batterier till alla kameror, köpa minnekort, köpa dricka och tidning att ha på flygplatsen och massa mer. Jag gör de jag hinner, har ju faktiskt en dag i morgon också. skulle vilja baka tårtbottnar att ha klara i frysen men jag måste väl göra alla riktiga måsten först så jag vet att jag hinner!! Ska till Erica vid ett, hon ska fixa till mig :-) Snaaart kan jag varva ner :D

1 kommentar:

jenny sa...

JA vissa har det bra ;)