söndag 27 juni 2010

[[[Portugal-Dag3]]]

Gick upp tidigt för att åka till Tavira.

Är de något man ser MYCKET av i Portugal så är de citronträd och apelsinträd. ÖVERALLT!! :)

Var mycket bättre affärer i denna stad..

På kvällen gjorde vi oss iordning för mat och fest...

Alla utom jag på en å samma bild :D

Erica å Lasse :D

Renathe och Johanna..

Efterätten :)

Denna servitören älskade nog att skrämma mig för jag vet inte hur många gånger han helt plötsligt stod bakom min rygg å skrek något till oss.. :)
Var även en familj som satt precis snett bakom oss. Helt plötsligt så ser man hur pappan tar tag i armen på sonen (kanske 13år) och går bort en bit å står å skriker. Syrran såg precis allt och vi fundera på varför eftersom pojken satt helt tyst hela tiden och inte hade gjort någonting! Sen kommer dom tillbaks å detta är ju bakom min rygg så jag vill ju inte vända mig om för att stirra och då hör man VÄRLDENS SMÄLL. Pappan slog sonen fast att den jättelilla lillasystern satt bredvid. Mamman rusa upp å jag trodde hon skulle skydda sonen för sådär gör man ju bara inte men nej hon skällde ut sonen hon också. Fatta ingenting men jag blev väldigt rädd att jag som satt typ 50cm ifrån också skulle bli indragen. Riktigt otäckt!! Sen satt de två små barnen knäåpptysta hela kvällen å föräldrarna låtsade som om ingenting hänt...

Inga kommentarer: