måndag 7 juni 2010

..::Husvagnstema::..

I helgen har vi sett massa gamla husvagnar och jag blev såklart sugen på att fixa älsklingens husvagn så den blir finare och med mer tema. Han har alltid sagt att husvagnen är våran trots att han haft den längre än vi varit tillsammans men i Lördags sa han att: du får greja och fixa så mycket du vill med din husvagn älskling :) Så då vet ni om vi skulle gå isär så finns de bevis på att den är min, haha =)

En sån här konstig husvagn har han tydligen velat ha så han var jättenyfiken på denna och trots att de var en familj inne i den så fråga han om han fick ta kort inne i husvagnen...

Var väldigt mysig inuti...

Åh så fanns de massa andra konstiga husvagnar, såna man aldrig sett innan typ...

Denna tyckte jag hade lite cool inredning med massa gamla prylar så här samlade jag inspiration...

Cool lång bild med glas ovanpå. I bakgrunden ser man gammal radio mm..

Nu hade vi sett tillräckligt många husvagnar för att bestämt lite vad som ska göras. Vi ska lägga in schackrutigt golv de är prio ett, prio två är att lacka kylskåpet rött och måla dit (eller om man får tag på klistermärke) med coca cola. Och sen är temat förutom massa gamla saker Marilyn Monroe. Och jag har redan börjat shoppa inför detta...

Tavlor på jättegamla damer, heter dom typ pinuppa ladies eller nått? Aja. Måste nästan ha någon tavla i husvagnen tycker ja..

Här hitta vi ett superbra stånd med massa MM saker!! Hade så lust att köpa både kakfat, muggar, ljusstakar, skålar och allt som fanns men vi hade redan använt alla kontanter och orka inte åka in till stan för att ta ut mer. Men vi tog ett visitkort och han som stod där sa att de kommer både på västerås och rättviks power meet så då ska de inhandlas!!

Fick iaf börjat med att köpa en bricka :)

Och älsklingen handla en magnet i passande tema =)

De blir nog bra detta, tror ni inte de? :D Fast de är väl lite som han säger, när ska man ha tid? :)

3 kommentarer:

Linda sa...

oj, vad skoj med husvagn! skulle också vilja ha en nån gång :)

Linda sa...

Du vet att vi har haft alla 8 pinup tavlorna på i1 ;P jag har 2 av dom :)

Milli sa...

De kan jag tänka mig Linda att ni haft. Får ta en titt nästa gång :) Ni har väl Marilyn Monroe tavlor å eller är de bara dom jättestora kvar?