fredag 11 juni 2010

Fredag =)

Igårkväll när älsklingen kom hem så berätta han vad våran hemliga utflykt var, men först åkte vi och åt på amigo :) Sen kom Henrik hem och de såg så kul ut när de låg i varsin soffa och inte såg på varandra när de prata utan satt å kolla upp i taket typ. Åh de märks att Henrik har koll på min blogg för bara jag säger tex att husvagnen kommer bli fin i sommar så börjar han skratta så jag förstod att han läst bloggen, sen berätta jag om vingen och han skratta igen. Tror inte jag mött någon person som skrattar så mycket åt ingenting haha. Henrik berätta att han och Viktor läster min blogg varje dag så nu har jag nog kommit på hur Viktor kunde veta att Electra (vi pratade om den häromkvällen) var en Buick. Han är nog inte så kunnig tror nu jag då utan han hade nog läst om den på min blogg? :)
Jävlar vad han skrämde mig häromdagen då!!! Kommer å ska tjuvkika i fönstret när jag pratar i telefon och ligger i soffan och kollar ut på den fina gräsmattan...

Sen packade vi med oss cupcakesen och kakorna och drog iväg och mötte upp Mattias och Ida för att fiska ihop. Var riktigt trevligt. Förra gången de fiska så fick de 27 fisk men nu fick vi väl bara 8 ihop. Fiska i flera timmar och alla fick fisk utan Henrik typ, fast sen precis när vi skulle åka typ så fick han en så då blev han glad =) Fastna i träd å näckros gjorde han å hundra gånger. Alla fick aborrar utan christian för han fick alltid MÖRT. Å älsklingen ville inte ta av fisken han fick så han stod å slängde med spöt där fisken hängde kvar fram å tillbaks å hit å dit och lät han simma massa fast han satt fast men tillslut så bara försvann han spårlöst... Sen åt vi muffinsen och de verka som de var väldigt imponerade allihopa :) Ida sa att de var de godaste muffinsen hon åti iaf och Henrik gav tummen upp och hade tydligen sagt att kakorna smaka som Maryland fast godare och 3 gånger så stora :-)
Sen tog vi några varv på stan, massa studenter och titta på. Tänker på ens egen student och längtar tillbaks, faaan vad kul man hade den dagen!!

Idag är de sista jobbdagen sen är de semester, igen :) Ska bli riktigt kul å jobba idag!
I morgon ska jag vara med älsklingen en stund då tidningen bilsport kommer till Arvika och fotograferar alla bilar sen åker jag nog kanske med Milla och Micke till karlstad på bilutställning :) De märks vad de blir men jag å Milla har sagt att vi måste ta oss tid till varandra nu, vi har alltid så himla mycket att göra eller så jobbar nån osv men nu är vi lediga så nu måste vi försöka ses :D

Inga kommentarer: