lördag 17 april 2010

Bra start på dagen!!


I morses vakna jag av väckarklockan. Klädde på mig och gick hem för att duscha och göra mig i ordning inför extrajobbet. Och när jag står och håller på med frukosten så kommer han in genom dörren med något bakom ryggen som visa sig vara 3 röda rosor!! Så söööt väl :-)

Mina vänner vet såklart vad jag pratar om, vissa har kanske anat och vissa vet ingenting alls. Men jag har träffat en underbar kille, den snällaste jag vet om, han är verkligen sån som en kille ska vara. Jag som har trott att alla killar är idioter!! Men så känns de inte med honom fast de vet man förstås kanske inte..? Men allt känns som en dröm men nej de är nog verklighet!
Efter bara 3 dagar fick jag nyckel hem till han och efter de har vi varit med varandra varenda dag och de känns för bra, allt har bara gått så himlans fort. Men nu efter några veckor så tror jag nog jag kan berätta de även för mina läsare. Först kände jag mig så himla dum och ville inte alls skriva de eftersom jag vet att T´s släkt läser å så men varför skulle inte jag å kunna få hitta någon ny jag ockå? Har ju ändå gått flera månader och de är inte jag som gjort något fel! Vill bara säga att jag är väldigt glad och lycklig!! :D Hoppas aldrig att jag vaknar ur denna dröm! :D

Störande att man inte kan göra såna fina hjärtan i denna bloggen!!

Inga kommentarer: