torsdag 1 april 2010

Mycket skratt när man är trött som mig...

Igår kom ju Lasse hit :) Så vi hann att prata lite skit innan vi drog iväg till stan där vi simmade 20 varv. Tyckte de var konstigt att jag knappt var sleten eftersom jag bara brukar simma 10 eller 15 men så kom vi att de nog är för att jag alltid styrketränar en timma innan och då orkar man väl inte lika mycket.
Sen åkte vi till äffären och handlade mat. Vi skulle göra flygande jakob. Lasse hade betalat sitt och står och ska packa ner sina saker när jag betalar min kyckling och grädde så frågar Anders som satt i kassan om jag skulle göra gräddkyckling, tuckte de lät så kul så jag börja ju skratta. Och samtidigt visa lasse hennes feltryckta påse där handtaget på ena sidan var typ 2 cm och på andra typ 9. Jag bröt ihop av skratt och la nästan huvudet på kassan. Han fråga mig om de var roliga timmern och jag svara såklart att jag bara var trött. Sån blir jag!





Efter vi åtit så hämtade jag posten och jag kom in och sa till Lasse att jag fått ett paket vilket är min nya tröjklänning vilket är kul och sen har jag fått deklarationen vilket skulle bli spännande att öppna å så hade jag fått ett brev från polisen och vad fasiken kunde de vara?
Lasse sa jag skulle öppna de först. Hade blivit tagen i kamera utan att jag visste något och kortet var så jäääkla fult att jag vek mig av skratt och satt på knä för att jag inte klara stå och skratta. Hur vanligt är de att man skrattar så när man fått böter? Men när jag är trött ja då skratter jag ju åt precis allt så de var väl inget nytt.
Sen öppna jag deklarationen och då blev jag gladare fast jag har svårt att trot...

Sen så har vi nu bokat resan!! :-) Wiie vad jag längtar!! 10 tjejer blir vi som åker om inte en drar sig ut men då får vi väl försöke hitta en ny. Har iaf boende för 10 pers. Men shit vilken lång tid de tog att boka då.. Man var ju tvungen att kolla upp alla namn och vänta in pengar å så var de krångel på sidan så försökte man igen och så var de ytterligare någon som skulle med å så jaa, men tillslut blev de bokat.. Känns skönt!!
Så efter typ 9 roliga timmar så var hon tvungen att dra iväg till tågstation.. Så bra med lov och att alla är i Värmland och hälsar på..

Inga kommentarer: